Tuesday, February 1, 2011

PLKN EDISI DUA

Gatal, miang, galok, bitchy week.

First week or was it second week kat PLKN? Ade org hantar surat nak 'berkenalan' katanye. Tak tahan weh..hantar surat! hantar SURAT.

Mule2 tak layan lah mamat ni. Sebab yelah..takkan lah nak layan kan? Then, masa dalam perbincangan untuk KKJ (something like AKU JANJI la), kiteorg ada kat dewan masa tu. Wira dan wirawati, kali ni agak luar biasa, kami bergabung.

Then aku perasan, macam ade mate2 tgk aku. Tp aku malas nak layan perasaan aku. Kang malu je kalau memang betul2 perasan. Agak wadehel la kan kalau kantoi perasan. Tibe2 ade lembaga berjalan2 kat tmpt perbincangan group aku. aku yang tengah duduk, aku buat kaku je. Yelah. Ape nak peduli hal orang.

Tibe2 die berhenti depan aku depan aku,
dia mintak number.

WAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.


dalam ramai2 orang..aku? HAHA.
seriously aku rasa kesian. maybe die tertinggal spek die mase tu. wakakakak