Thursday, March 31, 2011

mana pergi kreativiti aku?

bercuti di london kah dia?
bermain di arked ECM kah dia?
atau bercanda asmara di tepi pantai yang indah..aku duduk seorang diriii eh eh aku ni.. OGL la pulak. hehe.

sila buat muka -________________________-"

adoi. penat doh nak edit aku punye blog ni. i was never a creative person tau. so, memang susah nak buat blog ni jadi cantik. yelah. untuk korang jugak. demi korang jugak. itupun kalau korang wujud lah. kalau tak, sebek gak aku seko. wuu wuu~

macam2 blog aku visit nak cari idea. fuh..semangat gila kot aku. yelah. untuk korang jugak. demi korang jugak. ahaks. then last last...ini jelah yang mampu. sorry tak cantik. :(

so, terimas kepada cik alyani ali kerana beliau sudah bertungkus lumus tanpa mengenal erti penat dan susah payah, beliau telah tidak berbuat apa2 dan teman saja melalui YM dari semalam sampai pukul 6.47am harini. dia memang sahabat yang baik dan sentiasa berada di samping saya dalam susah dan senang. walaupun die tak buat apa2. HAHA. (shoutout : ILOVEYOU YANI!)

so, love you guys.
keep rocking!

(ape masalah aku ni?)

muka -___________________-" sangat dialu alukan.